CV

Två av de faser i mitt arbetsliv som lärt mig mest om medmänskligt bemötande och att tjäna mina medmänniskor på bästa sätt är året jag jobbade inom äldreomsorgen och det halvår jag nu varit arbetslös och nätverkat med arbetssökarkollegor i samma båt. Människorna är kugghjulen och drivkraften i varje verksamhet. En arbetsplats – och en värld – som ser till de mänskliga behoven och individens egentliga kapacitet får med sig fundamentala delar i processen mot lyckat resultat. Att utvecklas, hjälpa andra utvecklas, bemöta med omsorg och må gott är en rikedom större än den i lönekuvertet.

ARBETSLIVSERFARENHET

Cocoonmeetings AB, boknings- och marknadsföringsansvarig receptionist och konferensvärdinna, 2019-2020
Deltog i ledarskaps- och organisationsutveckling samt vision- och värdegrundsarbete där jag utvecklades i min roll som facilitator. Skötte mail, telefon, bokningskanaler, annonsunderlag, nyhetsbrev, social media och hemsida parallellt med jobb i den dagliga driften.
Ronnums Herrgård, receptionist sommarvikariat, 2019.
In- och utcheckning, mail och telefon, bokningar, konferens med fokus på gästservice och lösningsorienterat arbete.
Vägen Ut Branneby, konsult 2018-2019
Jobbade “på golvet” i verksamheten för att identifiera utvecklingspotential för helheten och hos individen. Fick utökad erfarenhet av hur alla delar hänger ihop och hur värdefullt det är
när arbetssättet förankras inifrån företagsledaren och genomsyrar alla led.

Egen företagare, AB Walett, 2008-2020
Personlig utveckling och inre ledarskap som kärnverksamhet. Individuella samtal med kartläggning, optimering, av personen, handlingsplan. Föreläsningar och workshops. Utvecklade mitt affärssinne, säljande förhållningssätt och min förståelse för företagande. Nätverkade, byggde egen hemsida och utvecklade mitt personliga varumärke.
Bohusgården Hotell & Konferens, 2007-2008
Ansvarig för receptionsarbetet och konferens. Jobbade, växte och utvecklades under devisen “Yes is the answer – What is the question?”
Kroppefjälls Utbildnings- och Rehabcenter/ Connemara International AB, administrations- och behandlingsansvarig, 2001-2005
Var spindeln i nätet för elevterapeuter och klienter, skapade program, la scheman och ledde arbetet i de komplementära behandlingsveckorna.
KM Lab, kundmottagning,1994-1999
Tog emot prover och skötte inkommande telefon.
Galne Gunnar / H&M-butik, butikssäljare, 1991-1994
Ansvarig för kassan och även dam-avdelningen en period.
Carlia Hotell & Restaurang, Hotellreceptionist1984-1991
Receptionist och befordrades senare till receptionschef. Här grundades min passion för service.


UTBILDNING
• Energiterapeut, dipl. massör, KUR/Connemara Int.AB, 1999-2001
• Reseliv- och turistnäring, 1983-1984
• Ekonomisk specialkurs, marknadsföring, 1982-1983
• 3- årig ekonomisk, språklig gren, 1979-1982

ÖVRIGT
Svenska (modersmål), engelska mycket bra
Körkort och egen bil

Van vid att använda:
Word
WordPress
Sirvoy
Easytable
Hotsoft
Canva

Dansinstruktör
Föreläsare

REFERENSER
Per-Erik Vestman, styrelse och t.f. VD Cocoonmeetings AB, 0733-55 01 47
Hans Mazolaqi, VD Connemara International AB, f.d. arbetsgivare, 0707-74 07 80

Besök min profil på LinkedIn >

Tillbaka till startsidan >